February 22, 2024

Kokie yra estrogenų dominavimo simptomai?

Įprasta medicininė mąstysena yra tokia menopauzė yra estrogeno trūkumo liga atsiradęs dėl kiaušidžių nepakankamumo. Moterys buvo priverstos manyti, kad atsiradus menkiausiems simptomams jos turėtų pasibaigti ir pakeisti estrogenus. Nors menopauzės metu estrogeno lygis sumažės, tiesa, estrogeno lygis pastebimai krenta tik po paskutinio moters mėnesio. Tiesą sakant, kur kas daugiau moterų kenčia nuoestrogenų dominavimas“Perėjimo metu – tai yra, jie turi per daug estrogeno, palyginti su progesteronu. Kai kurios moterys gali nukentėti nuo estrogeno dominavimo simptomai 10–15 metų, pradedant jau nuo 35 metų.

Estrogeno dominavimo simptomai

Žemiau išvardyti simptomai, kaip ir daugelis kitų, dažnai atsiranda, kai estrogenas per daug stimuliuoja smegenis ir kūną. Visus šiuos simptomus sustiprina visų rūšių stresas. Daugelis trisdešimtmečių ir keturiasdešimtųjų metų moterų pastebi, kad artėjant perimenopauzei jos jaučia vidutinio sunkumo ar sunkius estrogenų dominavimo simptomus.

  • Sumažėjęs lytinis potraukis
  • Nereguliarios ar kitaip nenormalios mėnesinės
  • Pūtimas (vandens sulaikymas)
  • Krūtų patinimas ir jautrumas
  • Fibrocistinės krūtys
  • Galvos skausmai (ypač priešmenstruaciniu laikotarpiu)
  • Nuotaikos svyravimai (dažniausiai irzlumas ir depresija)
  • Svoris ir (arba) riebalų padidėjimas (ypač aplink pilvą ir klubus)
  • Šaltos rankos ir kojos (skydliaukės funkcijos sutrikimo simptomas)
  • Plaukų slinkimas
  • Skydliaukės funkcijos sutrikimas
  • Lėta medžiagų apykaita
  • Rūkas mąstymas, atminties praradimas
  • Nuovargis
  • Miego sutrikimai / nemiga
  • PMS

Estrogenų dominavimas taip pat buvo siejamas su alergijomis, autoimuniniais sutrikimais, krūties vėžiu, gimdos vėžiu, nevaisingumu, kiaušidžių cistomis ir padidėjusiu kraujo krešėjimu, taip pat susijęs su senėjimo proceso pagreitėjimu.

Kas sukelia estrogenų dominavimą

Kai moters mėnesinių ciklas yra normalus, estrogenas yra dominuojantis hormonas per pirmąsias dvi savaites iki ovuliacijos. Estrogeną per pastarąsias dvi savaites subalansuoja progesteronas.

Kai moteris patenka į perimenopauzę ir pradeda patirti anovuliacinius ciklus (tai yra ciklus, kur nevyksta ovuliacija), estrogenas dažnai gali likti neprieinamas ir sukelti simptomus. Tačiau ovuliacijos praleidimas yra tik vienas potencialus estrogenų dominavimo veiksnys. Pramonės šalyse, tokiose kaip JAV, gali būti daugybė kitų priežasčių, įskaitant:

  • Kūno riebalų perteklius (didesnis nei 28%)
  • Per didelis stresas, dėl kurio susidaro per didelis kortizolio, insulino ir norepinefrino kiekis, kuris gali sukelti antinksčių išsekimą ir taip pat gali neigiamai paveikti bendrą hormonų pusiausvyrą.
  • Dieta, kurioje yra mažai skaidulų ir kurios sudėtyje yra rafinuotų angliavandenių, trūksta maistinių medžiagų ir aukštos kokybės riebalų
  • Imuninės funkcijos sutrikimas
  • Aplinkos veiksniai

7 būdai sumažinti estrogenų dominavimą

Štai ką galite padaryti sumažinti estrogenų dominavimą:

  1. Padidinkite maistinių medžiagų kiekį maiste: Vartokite labai stiprų multivitaminų / mineralų derinį.
  2. Laikykitės hormonus subalansuojančios dietos:
    • Valgykite daug šviežių vaisių ir daržovių
    • pakankamas baltymų kiekis
    • ir vidutinis sveikų riebalų kiekis.
  3. Nepamirškite gauti pakankamai skaidulų. Estrogenas išsiskiria iš žarnyno; jei išmatos lieka žarnyne, estrogenas vėl absorbuojamas.
  4. Naudokite transderminį 2% bioidentinį progesterono kremą: Daugelį estrogenų dominavimo simptomų galima palengvinti natūraliu, bioidentiniu progesteronu, kurio galima įsigyti be recepto 2% kremu (viename ketvirtyje arbatinio šaukštelio yra ~ 20 mg progesterono). Kasdien dvi ar tris savaites prieš mėnesinių pradžią vartokite ketvirtadalį – pusę arbatinio šaukštelio 2% progesterono kremo ant odos (pvz., Veido, krūtų, pilvo, rankų). Jei laikotarpiai nereguliarūs, naudokite 2% progesterono kasdien arba nuo pilnaties iki mėnulio tamsos. (Tokiu būdu jūs būsite kartu su pačiu Žemės ciklu – tuo pačiu ciklu, kuris valdo potvynius ir skysčių srautus planetoje.)
  5. Sumažinkite kūno riebalų perteklių ir reguliariai sportuokite – ypač jėgos treniruotės.
  6. Detoksikuokite savo kepenis: Tradicinė kinų medicina paaiškina, kad menopauzės simptomus sukelia užblokuotos kepenys ir inkstai chi. Tai yra prasminga. Kepenys veikia kaip filtras, padedantis mums išsiaiškinti kenksmingą toksinų poveikį iš mūsų aplinkos ir produktų, kuriuos dedame į savo kūną. Kai kepenys turi sunkiai dirbti, kad pašalintų toksinus, tokius kaip alkoholis, narkotikai, kofeinas ar aplinkos veiksniai, sutrinka kepenų galimybės išvalyti kraują nuo estrogeno.
  7. Sumažinti stresą: Sužinokite, kaip pasakyti „ne“ pernelyg dideliems laiko poreikiams. Atminkite, kad perimenopauzė yra laikas išradinėti save. Tai reiškia, kad reikia investuoti laiką ir energiją į save, o ne į visus kitus.

Sužinokite daugiau – papildomi šaltiniai

  • Menopauzės išmintis, Christiane Northrup, MD, 4 skyrius „Argi tai negali būti menopauzė? Fizinis pokyčių pagrindas “
  • Menopauzės išmintis, Christiane Northrup, MD, 7 skyrius „Menopauzinis maisto planas: hormonų pusiausvyros palaikymo ir vidurinio amžiaus plitimo prevencijos programa“
  • Moterų kūnai, moterų išmintis, Christiane Northrup, MD, 14 skyrius „Menopauzė“
  • Moterų kūnai, moterų išmintis, Christiane Northrup, MD, 17 skyrius, „Maisto maistas“

Paskutinį kartą atnaujinta: 2007 m. Vasario 6 d

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Previous post Ką atskleidžia „miego paralyžiaus“ mokslas apie tai, kaip veikia smegenys – smegenų rinkimai
Next post Ką kiekvienas amerikietis turėtų žinoti apie JAV užsienio pagalbą